۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

این روزهای من در رادیو...

این دو سه هفته ای که به رادیو می روم حالِ خوبی می یابم. هم نفس شدن با مردم احوالِ خوشی دارد. برنامه یِ من در رادیو تهران درباره یِ سینماست و درباره یِ چیزهایی حرف می زنم که می فهمم و دوست دارم. هربار هم با یکی دوتا رفیقِ همکار همراه و هم نفس می شوم تا با هم درباره یِ عشقمان - سینما - حرف بزنیم.
رادیو برایم هنوز باکره است. حسِ غریبی دارد و من تنهاییِ رادیو را درک می کنم. یک شنبه ها با آنکه هزار کار بر سرم ریخته است ولی با فراغِ بال قدم به آن جا می نهم.تجربه ای که باید در کنارِ کارهایِ دیگری که در این بیش از یک دهه انجام داده ام اضافه می شد و من خوشحالم از این تجربه.
نمی خواهم از برنامه ام بگویم، نامش پشت پرده است ولی من همه یِ حرف ها را رو می زنم.اگر خواستید یک شنبه ها از ساعت 9 شب در رادیو تهران گوش کنید.

۳ نظر:

  1. سلام، حامد خان حداقل فرکانس این رادیو و ساعت دقیق پخش برنامه رو بگین، راستی قلب یخی تا چند فصل میخواین ادامه بدین و کی فصل دوم شروع میشه ، مثل اینکه قراره چندین سال پخش این سریال طول بکشه حالا حالاها...

    پاسخحذف
  2. سلامبا تشكر اؤ وبلاگ خوبتون من دنبال کارهای آقای اباسلط هستم خواهش می کنم اگر می تونید من رو راهنمایی کنید rahamary@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. سلام. میخواستم بدونم فصل دوم قلب یخی واقعا ساخته نمیشه؟

    پاسخحذف